Pred nekaj leti sem bil predavatelj na celodnevni delavnici finančnega podjetja, kjer smo se pogovarjali o komunikaciji na delovnem mestu, o relacijah med vodjo in zaposlenimi, o koristnih komunikacijskih pristopih na rednih letnih razgovorih in podobnem. V nekem trenutku me je udeleženka, mlajša dama, vprašala: »Kako pa bi vi rekli sodelavcu, ki že nekaj mesecev ne izpolnjuje pričakovanj, da tako več ne gre naprej in ga bomo morali premestiti, če bo tako nadaljeval?«
Digitalne tehnologije so v zadnjih desetletjih omogočile poseben prostor in načine komunikacije med zaposlenimi znotraj organizacije in med podjetjem ter zunanjim okoljem. Nekatere navade in običaje smo v digitalnem prostoru prevzeli iz starih, analognih komunikacijskih časov, nekatere druge značilnosti pa so tipično novodobne. Obvladovati moramo oboje. Praksa tudi kaže, da največ nesporazumov in zastojev v delovnih procesih nastaja ravno zaradi slabe notranje komunikacije. Večina podjetij bolje obvlada poslovno korespondenco s strankami in poslovnimi partnerji kakor sporočanje med zaposlenimi.