ARHIV EDICIJ

PRELISTAJ REVIJO

Dopustite si biti kar ste, najboljša različica samih sebe

Vsak od nas je edinstven in neponovljiv. Vsak je v sebi ali zase dober. Vsak ima nešteto potencialov, ki ga lahko podpirajo ali ovirajo na izbrani poti. In vsak je najboljši, kadar si dopusti, da je kar je, najboljša različica samega sebe. Vem, včasih se je težko sprejeti, spet drugič tekmujemo za sprejetost pri drugem. A pomembno je, da se vidimo takšne, kot smo, danes, ta trenutek, da bi lahko počasi, a vztrajno, korak za korakom, v svojem tempu hiteli po poteh, ki jih izbiramo. Ni pomembno, da se primerjamo, da v popolnosti težimo biti taki, kot drugi. V naših očeh idealni. Pomembno je, da smo vsak dan znova najboljši kot smo lahko in jutri še za odtenek boljši od danes.
Prav to je tudi vodilo revije, ki jo prebirate in vrstic, ki jih vsak mesec znova skrbno izbiramo za vas. Pri posameznikih, ki so danes dobri, a so usmerjeni v to, da bodo jutri še boljši. Pri podjetjih, ki iščejo najboljše v svojih delovnih timih, pri vodjih, ki se zavedajo, da so prav oni tisti, ki morajo narediti prvi korak, da pokažejo kako in bodo z zaupanjem še naprej vodili svoje sodelavce. V svoje vrste povabimo strokovnjake, ki se zavedajo svojih potencialov in jih kar najbolj izkoriščajo zase, za druge in za uspeh vseh.
Prelistajte naslednje strani in izberite najboljše zase. Saj se spomnite, vse se začne pri nas samih. Pa četudi je kdaj treba spremeniti pogled. Lahko je zelo dobro, če se tako odločimo ali pa se prepustimo malodušju. Sami izbiramo.
Naj bo vaša jesen plodna, pisana in razburljiva. Naj vam niza nova spoznanja in nova znanstva. Bodite zadovoljni in uspešni.
Pa prijetno branje vam želimo iz uredništva revije za vse vas, ki vodite in se pomena vodenja tudi zavedate.

Pa prijetno branje in dolgo, čudovito poletje vam želimo iz uredništva revije Direktor za vas, ki vodite ali vas vodenje zanima. Privoščite si oddih, kot si ga bomo tudi mi, da bomo jeseni za vas še boljši!

Simona Lobnik Ambrožič, odgovorna urednica

V Reviji Direktor preberite:

Osrednji intervju

barbara

Barbara Bregar-Mrzlikar: »Pomembno je, da se odpremo, ker v znanju in sposobnostih smo že odlični.«

V tokratnem naslovnem intervjuju vam predstavljamo simpatično, odprto in nasmejano direktorico CEED Slovenija, Barbaro Bregar-Mrzlikar, ki preko usposabljanj in mreženja pomaga podjetnikom pri rasti njihovih podjetij. Sama zase pove, da je najprej mama dveh otrok, kar je, tako pravi, zagotovo najpomembnejša vloga, ki jo opravlja, takoj zatem pa strastno predana svojemu delu, vodenju CEED-a v Sloveniji in sodelovanju na globalni ravni. Izpostavi svoje ime, Barbara, kar menda v nekem prevodu pomeni tujka in našo sogovornico pomembno označuje, saj obožuje mednarodno širino, ki ji omogoča širok pogled, svobodo in edini način, da je lahko ona.

Dobra praksa

akrapovic Matej Akrapovič: »Uspeh je koktajl s pravim razmerjem drznosti, poguma in konzervativnosti«

Podjetje Akrapovič se zadnje čase veliko pojavlja v medijih, kar utegne dajati lažen vtis hitrega povečanja kapitala in nekakšne instantne rasti. V resnici je to rezultat 26 let trdega dela vseh posameznikov, ki so vlagali svoj čas, znanje, izkušnje in voljo za konstanten napredek podjetja. Tako so ustvarili lepo zgodbo z obetajočo prihodnostjo. Delček njihove zgodbe o uspehu je z nami delil Matej Akrapovič, finančni direktor podjetja Akrapovič.

Kadrovanje

polajnar

Dani Polajnar: Timsko delo – adut prihodnosti: od individualnega k skupinskemu

Kompleksnost problemov, s katerimi se ukvarjajo moderne organizacije, zahteva vedno več sodelovanja in komuniciranja med zaposlenimi. Vsakodnevnim izzivom so lahko kos le specializirani strokovnjaki, ki v sodelovanju s svojimi sodelavci iščejo nove in inovativne rešitve. Timsko delo postaja standard za vse učinkovite in uspešne organizacije, ki so zazrte v prihodnost. Kaj pa mora organizacija narediti za učinkovito timsko delo in sodelovanje svojih zaposlenih? Kakšna je pri tem vloga vodstva in kadrovskega oddelka?

Digitalni marketing

jerneja

Jerneja Lobnik Ornik: Naj Google dela za vas

Google je mnogo več kot le iskalnik, ki ga uporablja 1.17 milijarde ljudi. Med drugim ponuja veliko število marketinških orodij za podjetja. Zato smo se v uredništvu revije Direktor odločili, da vam predstavimo najpomembnejše in predvsem tiste,  ki vam bodo omogočili boljši pristop k trženju.