PRELISTAJ REVIJO
Odnosi so pomembni ...
Medsebojni odnosi pomembno obarvajo naše delovno okolje in ga, ne glede na to, kako zelo radi imamo delo, ki ga opravljamo, okrasijo v prostor, kjer se počutimo dobro ali kamor vsak dan prihajamo s težavo, da ne rečem odporom. S počutjem na delovnem mestu pa je izjemno povezana tudi motivacija. Ta je osnova za učinkovitost in storilnost.
V že kar poletno dišeči številki tokrat izpostavljamo korporativno komuniciranje in njegov pomen, pišemo o tem, kako pomembna je motivacija in o dobrih odnosih na delovnem mestu. Kot je v naši reviji že stalnica, ponovno predstavljamo primer dobre prakse vodenja, razkrivamo, kako kadrujejo v velikih podjetjih in kateri so pravi sodelavci, ki pomagajo k rasti posameznega podjetja. Vse več beremo in slišimo o vsebinskem marketingu, tako tudi temu vse pomembnejšemu sklopu namenjamo nekaj vrstic in izpostavljamo inovativna slovenska podjetja. Pravil za učinkovite sestanke ni nikoli preveč, tistih napisanih in nenapisanih, ker se zavedamo pomena zdravja, pa ponujamo drobne nasvete za dobro počutje.
Saj si želimo napredovati in rasti, kajne? A za učinkovit in dolgoročen razvoj moramo nenehno vlagati energijo in upoštevati čas, ki ga posamezne aktivnosti zahtevajo. Naš nasvet je tokrat torej: bodite aktivni ... in uživajte v branju revije Direktor.
Simona Lobnik Ambrožič, odgovorna urednica
V reviji Direktor preberite:
Osrednji intervju:
Božo Emeršič - Uspešno vodenje
Predsednik uprave zavarovalnice Grawe, mož z najdaljšim stažem v vrstah vodstvenega zavarovalniškega kadra.
Stiki z javnostmi:
Korporativno komuniciranje - pomemben dejavnik uspeha
Korporativno komuniciranje je eden najpomembnejših dejavnikov uspeha vsakega podjetja. Z njim podjetje stopa v stik z zaposlenimi in potrošniki.
Internet:
Google zahteva odzivno oblikovanje
S pomočjo odzivne spletne strani dosežemo optimalno izkušnjo gledanja, enostavno branje vsebin in navigacijo, obračanje in drsenje v celotni paleti elektronskih naprav.
Primer dobre prakse:
Družba AMZS: Pri vodenju in na cesti spol ni pomemben
Za Lucijo Sajevec družba AMZS ni neznanka. Kot vodja Centra varne vožnje na Vranskem, nato še vodja marketinga AMZS, je družbo dodobra spoznala in vse to so zagotovo prednosti, ki jih vključuje v svoje vodstvene aktivnosti.