STROKOVNO

V zadnjih letih se je marsikateremu delodajalcu porodila zamisel, da bi najboljše in ključne zaposlene nagradil kar z lastniškim deležem ter jih tako motiviral in ob enem privarčeval pri nagrajevanju.

Vsak vodja bi se moral znati vprašati, kaj počne in kam to pelje. Knjiga V iskanju vrhunca, avtorja Ichaka Adizesa, je po mnenju mnogih obvezno čtivo vseh, ki se ukvarjajo z vodenjem podjetja in tudi na slovenskih tleh žanje uspeh. V podjetju BB svetovanje se uspešno poslužujejo Adizesovega modela o razvojnih fazah podjetja.

Danes je etika v poslovnem svetu prepoznan predmet, a kljub prepoznavnosti še vedno ne dosega svojega polnega potenciala, poglavitno zato, ker je nerazumljena in premalo izrazita v praksi. Na udaru etike ostajajo vodstveni kadri, torej direktorji in menedžerji, z razlogom, da se spremembe začnejo zgoraj, kjer je moč in tudi denar. Toda z vidika etike se vrh podjetja naslavlja zato, ker je dobra praksa zgled, ki motivira in spreminja delovanje celotne organizacije.

Govorili smo s Sonjo Klopčič, poslovno svetovalko in razvijalko sodelovalnega voditeljstva ter avtorico knjige Voditeljstvo, ki v svoji knjigi podrobno opisuje notranji svet ljudi na vodilnih položajih, išče pozitivne plati tudi v neuspehu ter nam predstavlja pri nas še precej nepoznan način vodenja – sodelovalno voditeljstvo.

Kako pogosto se znajdete v situaciji, ko pričnete za svojo srečo, uspeh in osebno zadovoljstvo iskati rešitve zunaj sebe ali celo za pomanjkanje le-teh krivite druge ljudi?