ARHIV EDICIJ

PRELISTAJ REVIJO

Navade uspešnih

Ugotavljam, da imajo uspešni ljudje, ki jih srečujem na poslovni poti, več kot eno skupno lastnost. Njihove navade vodijo v delovanje in razmišljanje, ki jih ciljno usmerja k uspehu. In katere so stvari, ki jih uspešni ljudje počnejo? V prvi vrsti, delajo več kot drugi. Njihov dan je izmjemno organiziran, vstajajo zgodaj in še dolgo v noč ostajajo za računalniom ali v pisarni. Ob vseh obveznostih pa najdejo še čas za družino, prijatelje, druženje in sprostitev, za katero pravijo, da je ključna sestavina uspeha in nujna, saj varuje pred izgorelostjo. Uspešni ljudje so tudi izjemno osredotočeni in imajo jasno zastavljene cilje. Mnogokrat te cilje zapišejo, saj pravijo, da jim to predstavlja nenehen opomnik in smerokaz na poti, po kateri stopajo. Večina njih je vizionarjev, ki besede "ne" ne sprejmejo za odgovor. Venomer iščejo možnosti in priložnosti, znova in znova, tudi takrat, ko so edini, ki verjamejo v uspeh svoje ideje, ki je največkrat nekonvencionalna in "štrli iz okvirjev". Uspešni so ljudje, ki so bili v življenju več kot enkrat poraženi, pa so kljub temu vztrajali, saj vedo, da je poraz sestavni del uspeha.

Preživljati čas z uspešnimi ljudmi je privilegij tudi zato, ker so njihove zgodbe navdušujoče in vlivajo upanje, da je mogoče vse, če le imamo dovolj velike sanje in zadosti poguma, da jim sledimo.

V novi številki revije Direktor ostajamo zvesti našemu poslanstvu in izpostavljamo uspešne zgodbe vizionarskih ljudi. Delimo znanje strokovnjakov in beležimo motivacijske vrstice za vse tiste, ki se na svoji pote še vzpenjate.

Spomnili pa smo se tudi besed naših osrednjih intervjuvancev in jih ponovno izpostavili, saj poslovnih modrosti ni nikoli preveč. V uredništvu sicer nismo vraževerni, vendar po tihem upamo, da se bodo številne napovedi, ki govorijo, da bomo v letu 2016 želi tisto, kar smo sejali v preteklosti, uresničile. Srčno si namreč želimo še več dobrih zgodb, odličnih primerov dobrih praks in izjemnih posameznikov, o katerih bomo lahko pisali ter njihovo poslovno pot in uspehe delili z vami.

Želim vam obilo užitkov pri branju,

Simona Lobnik Ambrožič, odgovorna urednica

 

V Reviji Direktor preberite:

Vodenje:

sonja klopcic voditeljstvo Ste vodja ali voditelj?

Govorili smo s Sonjo Klopčič, poslovno svetovalko in razvijalko sodelovalnega voditeljstva ter avtorico knjige Voditeljstvo, ki v svoji knjigi podrobno opisuje notranji svet ljudi na vodilnih položajih, išče pozitivne plati tudi v neuspehu ter nam predstavlja pri nas še precej nepoznan način vodenja - sodelovalno voditeljstvo.

 Zavarovanje:

 zavarovanja za podjetja Zavarovanje podjetja in kadrov

Zavarovalnice smo povprašali, kakšne vrste zavarovanj priporočajo lastnikom podjetij. Izvedeli smo, da so najpogostejša zavarovanja premoženjska, sledijo jim nezgodna zavarovanja zaposlenih in avtomobilska zavarovanja.

Primer dobre prakse:

dobra praksa plastika skaza Plastika Skaza: Simbioza med naravo in plastiko

Inovativnost, drznost, okoljska osveščenost in dolgoletna vizija. To so ključne značilnosti izjemno uspešnega in večkrat nagrajenega družinskega podjetja Plastika Skaza.