LIFESTYLE

Prim. Vrabič, dr. med. specialist plastične, rekonstrukcijske in splošne kirurgije

Doktor Vrabič je leta 1986 diplomiral na Medicinski fakulteti v Ljubljani. Osem let kasneje je opravil specialistični izpit iz splošne kirurgije, ki mu je čez tri leta dodal še specialistični izpit iz plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije. Svoje znanje je nadgrajeval z izobraževanji v ZDA, Kanadi in Angliji. Za nas je spregovoril o vlogi in pogostosti estetskih posegov v poslovnem svetu.

  1. Ali se za estetske posege odločajo tudi direktorji podjetij?

Potrdim lahko, da na estetske korekcije prihajajo tudi direktorji in uspešni posamezniki iz različnih poklicev. Tudi v tej strukturi populacije pa je več zanimanja za estetske posege, tako kot v celotni, pri ženskah. Motivi in želje niso bistveno drugačni kot pri drugih, ki se odločajo za estetske posege. Praviloma gre za željo zmanjšati zunanje znake staranja ali opraviti korekcijo določenega dela telesa, ki se posamezniku ne zdi v skladu z estetskimi standardi določenega okolja.

 

 

  1. Za katere posege se odločajo v največji meri?

Uspešni posamezniki in vodje si pogosto težko privoščijo daljšo odsotnost z delovnega mesta. Zaradi tega se odločajo za manj invazivne estetske posege. Rehabilitacija po tovrstnih posegih je kratka ali pa celo ni potrebna. Med temi posegi so najpogostejše korekcije oz. zmanjševanje kožnih gub obraza z Botoxom in polnili ter izboljševanje kakovosti kože in podkožja z matičnimi celicami in celicami iz lastne krvi.

  1. Zakaj bi vi direktorjem priporočili estetski poseg?

Tako kot v vsakem poklicu so tudi za vodilne v podjetjih najpomembnejša strokovnost in pozitivne delovne navade. Od tega je namreč v največji meri odvisna njihova uspešnost in uspešnost podjetij, ki jih vodijo. Ker pa so neprestano izpostavljeni javnosti, svoja podjetja zastopajo pri številnih poslovnih partnerjih, pogosto tudi v tujini, je seveda pomembno, kakšno je njihovo zadovoljstvo z lastno samopodobo. Oseba, ki je s svojo zunanjostjo zadovoljna, je praviloma bolj samozavestna in posledično tudi uspešnejša v odnosu in komunikaciji z okoljem. To seveda lahko pomembno vpliva na uspešnost posameznika in posledično podjetja, ki ga vodi.

Vsak posameznik najbolje ve, kaj ga na njegovi zunanjosti moti in kaj bi želel spremeniti. Če je to tudi s strani medicinske znanosti mogoče in če so želje posameznika realne, je to dobro zagotovilo za uspeh in izboljšanje zadovoljstva z lastno samopodobo.

  1. Kaj so dejavniki, ki vplivajo na uspešen poseg?

Ko se odločimo za poseg, je pomembno, da tistemu, pri katerem bomo opravili določen poseg, popolnoma zaupamo. Seveda je dobro, če prej preverimo, ali ima za izvedbo potrebno izobrazbo ter znanje in, ali so prostori, kjer bo opravljen poseg, ustrezni. Pomembno je, da so posamezniku ustrezno pojasnjeni način posega, potek po posegu in predviden končni rezultat. Vedeti mora tudi, kakšna je verjetnost in kakšni zapleti se lahko med in po posegu pojavijo, kako se rešujejo in kaj pomenijo za potek rehabilitacije in končni rezultat.

  1. Ali je kakšen poseg, ki bi ga posebej priporočili tej ciljni skupini?

Morda je manj poznana možnost zmanjšanja potenja v pazduhah, dlaneh in stopalih. Povsem normalno je, da se pri povišani zunanji temperaturi in povečani vlažnosti okolja poveča izločanje pota prek kože telesa, najbolj prav na omenjenih delih. Tudi stres, ki so mu vodilni v podjetjih in uspešni podjetniki pogosto izpostavljeni, močno poveča potenje, kar lahko posameznika postavi v podrejeni položaj v primerjavi z okolico. Potenje uspešno zmanjšamo z uporabo Botoxa, v pazduhah pa tudi s kirurškim zmanjšanjem števila potnih žlez.

Piše: Ana Pehnec

Na reviijo Direktor se lahko naročite TUKAJ!