KOLUMNE

Prebujena intuicija

Dobri direktorji imajo, pa naj se tega zavedajo ali ne, prebujeno intuicijo. Slednje se z leti delovanja tudi vse bolj zavedajo – nekateri je sicer ne poimenujejo s to besedo, vendar je občutek isti…in dejanja, ki mu sledijo, tudi.

Kaj pa pravzaprav pomeni izraz dober direktor? To je nekdo, ki sledi poslanstvu podjetja, njegove osebne vrednote pa so zelo podobne vrednotam podjetja. To je nekdo, ki mu je mar in je pripravljen voditi svoj kolektiv tudi v težjih trenutkih in ne samo pobirati »smetane« dobrih let. In kaj ima intuicija pri tem? Veliko!

Se vam dogaja, da dobite nerazložljiv vzgib, da bi v nekem trenutku obiskali npr. skladišče in vedno ko vstopite, se kaj pokvari ali pa takrat delo močno zamuja? In ko se odločite, da bi nekoga poiskali v njegovi pisarni, ta oseba nenavadno ravno (in zmeraj) takrat zamuja iz malice?

Direktor, ki je predan podjetju, ga dojema, kot svojo družino. In če dobro pomislite, imajo starši nenavadno sposobnost, da slutijo o vseh nakanah svojih najstnikov in z lahkoto odkrijejo vse skrbno načrtovane podvige ter jih mnogokrat preprečijo ali celo še bolje – najstnike ujamejo ravno v trenutku izvajanja »prepovedanega« dejanja.

Brez skrbi, niti starši niti vi niste jasnovidni – četudi so nekateri vaši zaposleni močno prepričani, da ste – imate le izjemno močno razvito intuicijo.

Intuicijo ljudje imenujejo različno. Nekateri ji pravijo šesti čut, spet drugi slutnja, tretji (takšni bolj racionalni) jo preprosto opišejo kot leta izkušenj, mnogi pa jo poimenujejo kar s tujim izrazom »good feeling«. Kljub različnim poimenovanjem gre v bistvu za eno stvar – za notranji občutek, ki vas vodi in usmerja – ves čas. Če mu znate prisluhniti, vas bo na poslovni poti vodil in ravno pravi čas opozoril na vse tiste točke v podjetju, kjer se dogaja nekaj nenavadnega, nekaj kar ni rutinsko ali v širšem smislu dobro za podjetje.

Pravijo, da se energije, ki nas vodijo veliko večje od telesa in jih imenujemo s skupnim izrazom »zunanja avra«. Dobri direktorji imate torej zunanje aure, ki so velike kot podjetje v katerem delujete. To preprosto pomeni, da če imate eno poslovalnico v Ljubljani, drugo pa na dolenjskem, se vaše energije kmalu temu prilagodijo tako, da zaznavate dogajanje povsod.  

Če imate intuicijo že v osnovi dobro razvito in ji znate prisluhniti, samo pomislite kaj vse bi lahko dosegli … če bi svoj čut tudi ustrezno urili.

PIŠE: Andreja Novak