STROKOVNO

V zadnjih letih se je marsikateremu delodajalcu porodila zamisel, da bi najboljše in ključne zaposlene nagradil kar z lastniškim deležem ter jih tako motiviral in ob enem privarčeval pri nagrajevanju.

Vsak vodja bi se moral znati vprašati, kaj počne in kam to pelje. Knjiga V iskanju vrhunca, avtorja Ichaka Adizesa, je po mnenju mnogih obvezno čtivo vseh, ki se ukvarjajo z vodenjem podjetja in tudi na slovenskih tleh žanje uspeh. V podjetju BB svetovanje se uspešno poslužujejo Adizesovega modela o razvojnih fazah podjetja.

Februarja letos je izšel novi prodajni priročnik z naslovom Skrivnosti uspešne prodaje, v katerem lahko odkrijete 27 skrivnosti uspešne prodaje B2B. Napisal ga je Jure Habbe, ki je tudi avtor njegovega uspešnega predhodnika Uživajmo v prodaji.

Redno preverjate stanje zadovoljstva vaših zaposlenih? Vsaka organizacija ima več različnih javnosti, od katerih je odvisen njen uspeh, a le ena je v vseh – interna javnost, zaposleni.

Zakonodaja se je na področju izvršilnih postopkov v zadnjem desetletju bistveno izboljšala. Ko govorimo o osebnih stečajih, govorimo o majhnem številu dejansko prezadolženih posameznikov, ki nikakor niso sposobni poravnati svojih terjatev.

Klepetali smo z mag. Nastjo Mulej, licencirano trenerko de Bonovih metod in metod Dimisa Michaelidesa. V Slovenijo je metode in orodja pripeljala leta 2003 in 2012, v slovenščino pa je prevedla tudi sedem njunih knjig.

Danes je etika v poslovnem svetu prepoznan predmet, a kljub prepoznavnosti še vedno ne dosega svojega polnega potenciala, poglavitno zato, ker je nerazumljena in premalo izrazita v praksi. Na udaru etike ostajajo vodstveni kadri, torej direktorji in menedžerji, z razlogom, da se spremembe začnejo zgoraj, kjer je moč in tudi denar. Toda z vidika etike se vrh podjetja naslavlja zato, ker je dobra praksa zgled, ki motivira in spreminja delovanje celotne organizacije.

Dandanes se lahko hitro znajdemo v medijih, vendar je vsem objavam težko slediti in preverjati njihovo verodostojnost. Zato so kliping storitve zelo aktualne. Gre za spremljanje poročanja medijev za določenega naročnika. Govorili smo s tremi ponudniki te storitve.

Ko sem začela s svojo kariero kot trenerka, sem imela veliko srečo, da sem imela vodjo, ki me je odlično poučila o strukturi in osnovah profesionalnega trenerstva. To mi je dalo odlično izhodišče za pripravo in izdelavo programov, vizualnih pripomočkov in vaj ter vodenje skupine, da jih pritegnem k aktivnostim, s katerimi bomo dosegli cilje.

SITA je podjetje, ki posameznikom z inovativno metodo pomaga do lažjega učenja tujih jezikov, vodstvenih in osebnostnih veščin, hkrati pa tako ljudje dosegajo telesno ravnovesje, harmonično delovanje, sproščanje in nenazadnje osebnostno rast. Sita sistem super učenja že vrsto let pomaga tako podjetjem kot posameznikom do boljših poslovnih rezultatov s pomočjo te inovativne metode.

Če sem si v življenju česa želela, je to talent. Dano pravico, da bom najboljša. Sebično in lenobno sem bila prepričana, da me bo talent popeljal do uspeha hitro in brez truda. Pošteno sem se motila. Na račun iskanja sem izgubljala dragoceni čas za eno in edino sestavino, ki te pelje po ravni liniji navzgor. Osredotočenost.

V današnjih časih, ki jim vlada digitalizacija, obilica komunikacijskih kanalov, hiter dostop do informacij in želja potrošnikov po interaktivnem komuninciranju, se marsikatero podjetje znajde v zagati, katera oglaševalska sredstva uporabiti, da bodo njihovi izdelki ali storitve dosegali višjo prepoznavnost, ugled in nenazadnje prodajo. Oglaševalske in medijske agencije lahko tukaj priskočijo na pomoč, saj s svojimi izkušnjami, kreativnostjo, poznavanjem naročnikovih želja in na drugi strani trga, naročniku izdelajo natančno strategijo oglaševanja po najbolj učinkovitih kanalih.