STROKOVNO

Digitalne tehnologije so v zadnjih desetletjih omogočile poseben prostor in načine komunikacije med zaposlenimi znotraj organizacije in med podjetjem ter zunanjim okoljem. Nekatere navade in običaje smo v digitalnem prostoru prevzeli iz starih, analognih komunikacijskih časov, nekatere druge značilnosti pa so tipično novodobne. Obvladovati moramo oboje. Praksa tudi kaže, da največ nesporazumov in zastojev v delovnih procesih nastaja ravno zaradi slabe notranje komunikacije. Večina podjetij bolje obvlada poslovno korespondenco s strankami in poslovnimi partnerji kakor sporočanje med zaposlenimi.

Preden postanemo vodja uspeh predstavlja našo lastno osebnostno rast, razvoj, napredovanje in dosežke. Ko prevzamemo odgovorno vlogo in nalogo, da bomo vodili druge, pa se naš uspeh zrcali tudi v rasti in razvoju naših sodelavcev.

Obveza imenovati pooblaščeno uradno osebo za varstvo osebnih podatkov (DPO – Data Protection Officer) je ena od pomembnejših novosti, ki jih prinaša evropska Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR).

Na pritiske in porast delovnih obremenitev niso imuna niti do včeraj stabilna podjetja z večletno tradicijo. Pritiskom prispevata tudi eksponentna rast tehnoloških inovacij in muhasta narava vedno bolj nepredvidljivega poslovnega okolja.

Pravijo, da sta v življenju gotovi dve stvari. Smrt in davki. V smislu podjetništva bi lahko dodali še eno. Gotovo je, da bo treba nekega dne iz podjetja izstopiti, predvsem poslovno, skratka zaključiti aktivno podjetniško pot.  Da bi bil izstop optimalen v vseh pogledih: donosen, hiter, miren, s čim manj tveganji; bi ga bilo treba primerno zasnovati in pravočasno načrtovati. 

Pred 25-imi leti sem se prvič srečala s Strength Deployment Inventory (SDI©) in hitro ugotovila, da je to izjemno koristno orodje, ne le zame osebno, temveč tudi za moje delo z drugimi ljudmi. Od takrat SDI vpletam v večino svojih delavnic, razvojnih iniciativ in treningov, ki jih izvajam.

Vsak si želi biti srečen – a kaj, ko za srečo skoraj nič ne naredimo. Če je sreča pri delu tako pomembna, zakaj marsikomu predstavlja tako abstrakten pojem?

Dobri odnosi med zaposlenimi in delodajalci so ključnega pomena za uspešnost podjetja, vendar primeri iz prakse dokazujejo, da je dandanes za delodajalce vse težje reševati težave, ki nastanejo na področju kadrov.

V zadnjih letih se je marsikateremu delodajalcu porodila zamisel, da bi najboljše in ključne zaposlene nagradil kar z lastniškim deležem ter jih tako motiviral in ob enem privarčeval pri nagrajevanju.

Vsak vodja bi se moral znati vprašati, kaj počne in kam to pelje. Knjiga V iskanju vrhunca, avtorja Ichaka Adizesa, je po mnenju mnogih obvezno čtivo vseh, ki se ukvarjajo z vodenjem podjetja in tudi na slovenskih tleh žanje uspeh. V podjetju BB svetovanje se uspešno poslužujejo Adizesovega modela o razvojnih fazah podjetja.

Februarja letos je izšel novi prodajni priročnik z naslovom Skrivnosti uspešne prodaje, v katerem lahko odkrijete 27 skrivnosti uspešne prodaje B2B. Napisal ga je Jure Habbe, ki je tudi avtor njegovega uspešnega predhodnika Uživajmo v prodaji.

Redno preverjate stanje zadovoljstva vaših zaposlenih? Vsaka organizacija ima več različnih javnosti, od katerih je odvisen njen uspeh, a le ena je v vseh – interna javnost, zaposleni.