STROKOVNO

Osebni »branding« je proces, v katerem je posamezni podjetnik znamka. Gre za trženje samega sebe. Kot osebna znamka morate izstopati iz množice, se pokazati svetu kot strokovna in zasebna oseba ter svetu zaupati svojo unikatno zgodbo s sporočilom, ki ga želite dati svetu.

Po raziskavi, ki so jo opravili v Ameriki, so ugotovili, da kar 78 % uporabnikov interneta raje kupuje od osebe kot od podjetja, najmanj pa od logotipa.

 Izstopite iz množice

Leto 2018 bo zagotovo leto Human to human (H2H) marketinga. Ne glede na to, ali poslujete s podjetjem (B2B) ali s potrošniki (B2C), na koncu vedno poslujete z ljudmi in ne z logotipom podjetja. Marketing postaja vse bolj človeški, zato je pomembno, da se direktorji izpostavite in zgradite tudi svojo osebno znamko. S svetom delite svojo zgodbo, tudi tiste manj lepe trenutke, ko ni šlo vse po načrtu, in tisto, kar vas je pripeljalo do tega, da ste danes uspešni.

 

 

Human to human (H2H) oziroma marketing človek k človeku

S Human to human marketingom (H2H) lahko ustvarite privlačno in zanimivo zgodbo, s katero se bodo ljudje lahko z vami povezali. Če želite, da vam bodo ljudje resnično zaupali in posledično tudi kaj kupili, vas morajo najprej dobro spoznati. Danes, v času digitalnega marketinga, je to precej lažje, kot je bilo nekoč. Namreč, z dobro optimizirano spletno stranjo in rednim nastopom na družbenih omrežjih lahko veliko naredite za zaupanje svojih potencialnih strank in si ustvarite zaupanja vredno osebno blagovno znamko.

Kako lahko zgradite svojo osebno blagovno znamko?

  1. Najprej morate vedeti, v čem ste drugačni, kaj je vaš USP (Unique Selling Proposition), vaša unikatna lastnost, v kateri se razlikujete od drugih.
  2. Vedeti morate, kdo je vaša ciljna publika.
  3. Vedeti morate tudi, kakšno je vaše glavno osebno sporočilo, ki ga želite delite s svetom.
  4. Bodite iskreni do sebe. Bodite VI. Ustvarite si svoj stil in si upajte.
  5. Ustvarite celostno grafično podobo (CGP), ki bo prepoznavna in edinstvena.
  6. Izkoristite družbena omrežja in se predstavite svetu. S svojo zgodbo vplivajte na milijone ljudi.

Dober primer osebne blagovne znamke je žal že preminuli Steve Jobs, eden  izmed ustanoviteljev Appla.

Steve Jobs je bil znan kot perfekcionist. Imel je strast do načrtovanja. Zelo dobro je razumel, kaj je to osebna blagovna znamka, in sicer to, da z njo lahko spreminjaš svet. Steve nas je spomnil, da naj bomo unikatni in edinstveni. Ni mu bilo mar za denar.

Njegovi izdelki so izstopali iz vseh drugih potrošniških elektronskih naprav. Razvil je tudi edinstveno vizualno podobo, ki ni značilna za poslovni svet: njegove kavbojke in črna majica so sporočale, da ga zanima preprost in učinkovit pristop. S to preprosto podobo se je približal ljudem.

Naj povzamemo, kaj je osebna blagovna znamka.

Osebna blagovna znamka:

  • oblikuje spomine in spreminja življenja ljudi,
  • razlikuje vas od drugih,
  • naredi vas prepoznavne in posledično vam ljudje bolj zaupajo,
  • povečuje vrednost podjetja,
  • je del prodajnega kanala, ki pripelje potencialno stranko do nakupa.

Osebna blagovna znamka, ja ali ne? Zagotovo ja.

Tanja Ciglarič

Več o marketingu v naši reviji. Naročite jo lahko TUKAJ!