STROKOVNO

Ne glede na to, s kakšnim poslom se ukvarjate, imate opravka z ljudmi. Z zaposlenimi, strankami in vašim poslovnim okoljem. Vodje in drugi profesionalci si tako vsakodnevno zastavljamo vprašanja, kot so: Kako in kaj sporočati sodelavcem, da bodo motivirani in zavzeto opravljali svoje delo ter dosegali zastavljene cilje? Kaj sporočati strankam, da bodo prisluhnile? Kaj ponujajo naši izdelki in storitve? Kakšne informacije prikazati? Kakšno izkušnjo ponuditi?

Na predstavitvi programa NLP Praktik boste lahko sami izkusili, zakaj in kako bo koristil tudi vam pri doseganju boljših poslovnih rezultatov. Poslušali boste najnovejša dognanja s področja nevrolingvističnega programiranja in predstavili orodja, s katerimi boste optimizirali vaše poslovne procese.

Kaj motivira vaše sodelavce in kako jim sporočati?

Ljudje smo zelo različni in motivira nas zelo širok nabor stvari. Z nekaterimi sodelavci hitro najdete skupen jezik, z drugimi pa zapenjate, a se vedno znova sprašujete zakaj. Še večji izziv to predstavlja takrat, kadar gre za sodelavca, ki je sicer učinkovit in pomeni veliko za podjetje.  NLP vam ponuja orodja, s katerimi lahko izluščite dejavnike, ki motivirajo vaše zaposlene. S poznavanjem le-teh lahko vašo komunikacijo in ravnanje ustrezno prilagodite. S tem se boste izognili »strelom v prazno« in dosegali boljše rezultate, v vašem podjetju ustvarjali pozitivno vzdušje in ljudje vam bodo radi sledili. Tudi z omenjenimi sodelavci boste nedvomno razvili boljši odnos.

Kako prilagoditi sporočila, da jih bodo vaše stranke raje sprejele?

Predstavljajte si, da pošiljate vaša promocijska sporočila izključno po e-pošti vsem vašim potencialnim strankam. Težava je, če stranke nerade berejo e-sporočila in imajo raje druge vrste medijev, npr. revije, videe ali socialna omrežja. To enostavno razumemo, saj se s temi mediji in izbiro srečujemo dnevno. A izziv leži tudi v čisto osnovni medosebni komunikaciji, ne glede na to, kateri medij izberemo. Nekateri raje poslušajo stvari, nekateri jih raje vidijo, nekateri pa želijo rešitve preizkusiti, testirati. Z orodji NLP boste vaša sporočila prilagodili tako, da bodo primerne večini vaših strank, tistim, ki jih poznate bolje, pa boste lahko še bolj učinkovito sporočali in personalizirali vašo komunikacijo.

Prepričajte se sami

NLP Center redno pripravlja NLP delavnice, na katerih boste spoznali prednosti poznavanja nevrolingvističnega programiranja in kako se vam bo povrnila investicija v lastno znanje. V treh pedagoških urah vam bosta trenerja pokazala bistvene prednosti NLP treninga in njegovo vrednost v poslovnem okolju, zato vas vabimo, da eno popoldne namenite razgibavanju vaših misli in odkrivanja novih poslovnih priložnosti.

Zakaj potrebujem Coaching?

Pri doseganju ciljev, poslovnih in osebnih, nam je v veliko pomoč trener ali, kot tovrstni poklic imenujemo s tujko – coach. Vsi smo veseli uspehov naši športnikov, Petra Prevca, Tine Maze, Gorana Dragića, če naštejem samo nekaj najuspešnejših zadnjega časa. Vsi ti svoje uspehe dosegajo s svojimi trenerskimi ekipami. Šport je visoko konkurenčno okolje in brez trenerja enostavno ne gre.

Tudi mnoga podjetja in posamezniki se zavedajo, da je posel prav tako visoko konkurenčno okolje, in da vodje in drugi profesionalnci lahko dosežejo veliko več s pravim trenerjem – coachem. Coahing je torej partnerski program, ki s kreativnim procesom spodbuja razmišljanje in motivira udeležence, da maksimizirajo svoje poslovne in osebne rezultate.

Več na:

PIŠE: Gaber Marolt, NLP Center