LIFESTYLE

Pohištvo podjetja MTom je proizvedeno po meri in tesno vključuje stranko v proces nastajanja pohištva. Cilj podjetja je utrditi poslovanje na slovenskem trgu z lastno prodajo in ga razširiti na trge Evropske unije in postati globalni proizvajalec tudi za države BRIC.

V štirih letih  je podjetje iz enega zaposlenega zraslo v ekipo šestnajstih posameznikov, ki več kot uspešno tvori M TOM tim. Njihova glavna dejavnost je proizvodnja po meri narejenega oblazinjenega pohištva, ki v smeri napredka in razvoja ubira predvsem novo, inovativno in še neprehojeno pot. »Usmerjeni smo ne le v proizvodnjo, temveč tudi v marketing in komunikacijo s trgom. Naša ciljna skupina so kupci, ki cenijo kvaliteto in trajnostni nakup,« je povedal Damjan Burger, direktor podjetja MTom.

Dejstvo je, da IT tehnologija  postaja obvezni del našega življenja in v podjetju M TOM so to odlično prepoznali ter jo spletli v zgodbo sedežnih garnitur. Del načrtovanega, novega proizvodnega programa oblazinjenega pohištva, povezanega z IT tehnologijo, je stol z vgrajenim HDMI priključkom, poimenovan TOMY. Računalniški fotelj želijo proizvajati serijsko in razširiti prodajo globalno – iz proizvodnje v Evropski uniji in prodajnega mesta v Sloveniji - izdelek ponujati celotnemu svetovnemu trgu. Inovativno idejo želijo še nadgraditi in IT tehnologijo implementirati tudi v ergonomsko oblikovane sedežne garniture, ki se uporabljajo v preventivnem zdravstvu.

»Da smo že naredili korak »v prihodnost« in da neumorno vlagamo v razvoj in napredek, zgovorno predstavlja program za konfiguracijo, ki tloris želene sedežne garniture izriše s 3D sliko v dejanskih dimenzijah. To je osnova, na kateri lahko potem potencialni kupci gradijo in izrazijo konkretne želje glede končnega izdelka. S pomočjo omenjenega programa smo povečali prodajo na daljavo in direktno prodajo mimo trgovin, ter tako uspeli znižati stroške prodajnih aktivnosti za 30 %.« Zaključi Burger, direktor podjetja, ki tudi sicer slovi po tem, da tesno povezuje proizvodnjo in prodajo, torej direkten kontakt kupca s proizvodnim procesom, brez vmesnih členov. 

OGLASNO SPOROČILO